20.01.2014


Evler çok yüksek olmamalı.Anneler cam silerken fazla sarkıyor ve çocukların ağlamasına aldırış etmiyolar.Güneş camların silinmesini söylemiş.Ancak camlar silindiği için yağmur yağabilirmiş.Bu kural bile yağmuru yağdırmaya yetmeyecek gibi.Masanın üstünde Hikmetle nurhayat vardı ve açık camdan üşümesinler diye kaçırdım onları.Hikmet dışarıyı seyretmeyi çok seviyor.Biliyorum ilk fırsatta kaçma planları yapıyor.Kafes,büyük ve güzel olsa da kafes ,kafes işte.Sevgi ve bilge hiç gelmeyecek galiba.Cam kapalı ama tül hep açık.
ikibinöndört bana nanik yapıyor.Yeni yaş delirmek için ideal olabilir diye düşündüm.Annem cam silerken ona bakamadım.Normalde yanında durup onu tutmam ya da bezi sıkmam gerekirken.Çıkmama izin vermez ama camları artık ben silmeliyim diye de düşündüm.
Dün pasta kestiler.utandım biraz.Hediye olarak tasa,kaygı ve bol bol endişe kaldı.Akşam eve gelip bir sürü düşündüm.Bu yaşlar benim hesap ettiğim yaşlar değil.Acaba hayatımın kaçıncı sezonundayım diye düşündüm.Ya da hayatım kaç sezon.Evet hala Breaking Bad izliyorum.

Hiç yorum yok: