10.01.2014




 Breaking Bad'e sonradan başlamak,kardeşlerim şekerlerini yedikten sonra çıkartıp şeker yemek gibi bi'şey. 
-Küçükken de öyle yapardım.Çikolatasını en son yiyen gıcık kardeş benim- 

Herkes bitti diye üzülürken ben sezon üstüne sezon deviriyorum.Pazartesi başlayıp üç sezonu bitirdim ve şimdiden ama bitecek üzüntüsü başladı bile.Artan heyecanla birlikte kalan sezonlarımı idareli izlemeliyim diyorum kendime ama kendim cevap veriyor ,bu pek mümkün değil melek.Hem merak ve hemde evdeki stratejik konumum gereği,odamdan pek de çıkmayışım diziyi iki-üç güne bitirebilmeme sebep olacak gibi.Yoksa bazı can sıkıcı konuşmalara muhatap oluyorum ki,Jesse'nin yo yo yo' lamalarını duymak çok daha iyi.Sahi Jesse'nin özünde iyi biri bence.

konuyla alakasız p.s. 

                               

isterse toruk diyebilir ama avatar'a gitmesin bence.İlle de izleyecekse üç boyutlu izlesin pek tabii.

Hiç yorum yok: