30.07.2012

kısa, kısa ,kısalar- 3


>Toplu aile yemeklerinde o büyük sofranın yanına kurulmuş çocuk sofrası vardır ya hani.
Küçükken hüzünlüdür,dramdır.Orda ,o büyük sofrada türlü süslü yiyecekler içinde büyükler! Sen,yaşıtların ve senden küçük veletlerle özensiz ve zaten çoktan talan edilmiş çocuk sofrasında.Dudak bükülür,içten içe darılırsın ya hani.Büyümek istersin istemesen de.
Aradan seneler ve seneler geçer.Lafa gelince büyüdün yaşlandın diyenler seni yine o çocuk sofrasına gönderirler.
Diğer çocuklar ,irili ufaklı kuzenlerle kafa dengi sofrada bu sefer hala büyümemiş olmanın tesllisini yaşarsın,gariptir

 
>>Sanırım sadece kış olimpiyatlarında oynanan bir oyun var.2012 olimpiyatlarında var mı diye baktım da göremedim.
eurosport da ne zaman görsem mantığını anlamasam da saatler boyu izleyebilirim o oyunu küçüklüğümden beri.
Böyle buz üstünde ellerinde süpürge olan insanlar piknik tüpe benzer bir topun yönünü değiştirmeye çalışırlar
ya da ben öyle olduğunu sanıyorum.
Amaç nedir bilmiyorum ama hipnotik bir şekilde izleyebilirim ben o oyunu ve hatta oynamak isterim.
Tamam ismini de buldum,"Curling!"
Olimpiyatlar demişken,sanırım benim idrak ettiğim ilk olimpiyat Barcelona olimpiyatlarıydı.trt 1 de tanıtım filmlerini ,maskotları hatırlıyorum.
Aslında Seul olimpiyatlarını da hatırlıyo gibiyim.
Naim süleymanoğlu onunla ilgili bir sürü hayal meyal bir şeyler ya da sonradan duyduklarım mı bilmiyorum ama tanıdık gibiler.
Bu arada 2000 sidney olimpiyatları sırasında da rüyamda Avustralya'da olduğumu ve olimpiyatları izlediğimi görmüştüm.
Ama artık böyle rüyalar görmüyorum.

 
>>> Zaman zaman abilik görevini de -üstüne vazife olmasa da - üstlenen erkek kardeşlerle ilişkiler kimi zaman çok zordur.
Onlarla iyi geçinmek gerekirken arkadaş olmaya çalışmak kesinlikle yanlıştır.
Çünkü anlattığın şeyleri aleyhinde delil olarak kullanma olaslıkları vardır. Bunu aranızda yaşanan ve kendi çıkarına aykırı en ufak bir sorunda
imalı sözlerle belli eder zaten.O kardeştir ve öyle kalmalı.
Kimi zaman anne-babayla işbirliği içine de girebilirler dikkat edilmelidir!
Ayrıca arayı biraz seyrek tutmak her zaman daha iyidir.
Böylece onun ütü gibi ayak işlerini de yapmak zorunda kalmazsınız :P


>>>> Arkadaşlarıma film tavsiye ederken ya da aile eşrafına bir filmden bahsedip izleme yönünde baskı yaparken ki halim yukarda gördüğünüz Umut Sarıkaya karikatüründen pek de farklı değil çoğu zaman :)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Şu curling çok komik geldi aklıma. Küçükken benim de denk gelmişliğim vardı; görünce hatırladım. Fakat şimdi görünce felaket güldüm. O sporu yapan yüz kişiye sorsalar, birisi de çıkıp "Beş yaşından beri curlinger olmak istiyordum!" der mi acaba? :) Antrenmanları nasıldır, günde kaç saat çalışıyorlardır?
Sanki başka bir sporun yan dalıymış falan gibi geldi bana. Hani küçükken iyi oynamayan çocukları kaleye geçirirdik ya, öyle bir şey işte. Bunların da mesela - ne bileyim - buz hokeyini beceremedikleri için curlinger olduklarını düşündüm :)

Mary Daisy Dinkle dedi ki...

belki de öyledir :) Buz hokeyini ya da buz patenini beceremeyenlerin icat ettiği bir oyundur.:)Herhangi bir fiziki şartta aranmıyo zaten şişman insanlar ya da boyu kısa insanlar da curling oyuncu olabilirler hem de:) ya da titiz bi annenin çocuklarına temizlik yaptırmak için icat ettiği bir oyun da olabilir bol miktarla cifle birlikte yer silmece :] stratejik bir oyunmuş bu arada her ne kadar manasız görünse de buz satrancı diyolarmış :)çok komik ama antremanları da varmış hehe evet işte şurda http://www.youtube.com/watch?v=7ExtlBUtBnU :)