14.06.2012

birbiriylebağlantılıyüzbinlerceyılım vor.-2-


Filmler,kitaplar ve kimi zaman şarkılardan oluşan zaman birimleri...

Mesela bugün hangi gündü?
bugün
Léolo'yı,Treeless Mountain'ı izlediğim gündü.
Tehlikeli Oyunlar'ı ne zaman almıştın.?
Hugo'yu izlediğim gün almıştım.
Geçen sene bugün ne yapmıştın.?
Geçen sene bugün Crna macka,beli macor'u izlemiştim ve çok sevmiştim.
O gerzek görücü-bakıcı-beğenicileri ne zaman gelmişlerdi? 
Sjecas Li Se Dolly Bell'i izlemeden bir gün önce.  İlk Bunuel filmini ne zaman izlemiştin?
Bir Zamanlar Anadolu'da 'yı izledikten bir gün sonra.
Nazlı ne zaman evlenmişti?
The Artist'i izlediğim gün evlenmişti.


Sonra...

Garip ama iş hayatımın benim için en sıkıcı zamanları demek,Dublörün Dilemması,Gizli Ajans,Tatlı Rüyalar,Oğullar ve Rencide Ruhlar'ı
okuyup biraz olsun nefes alabildiğim zamanlar ve Karapaks-İki yol demek.
Ah Muhsin Ünlü demek.
2011 mart ayı yok benim için.Azil,Zargana,Piç ile ardı ardına Hakan günday zamanları (ki inan bana zor zamanlardı) ve arka fonda a perfect circle-Pet döngüsü demek.
Evimizden taşındığımız gün ,The Good, the Bad, the Weird'ı izlediğim gün.
Geçen sene ramazan başlangıcı,Kim Ki- duk,Bin-Jip.
Yeni evde ilk zamanlar Another Year'ı izlediğim zamanlar.
Amat'ı okuyup,diyavol paşa ile tanıştığım zamanlar,Welcom To Dongmakgol'ü izlediğim 
sıralar.
Tarık Hoca'nın yanına gttiğimiz Kafa Dengi günü,Coraline'ı izlediğim günle aynı.
Sinek Isırıklarının Müellifi'ni ne zaman okumuştum bilmiyorum ama Nunta Muta'yı,Dancer İn The Dark'ı izlediğim zamanlarla aynı sıralar olmalı.
Bir kitabı okuyarak bir maça gitmiştim.Bir Zeki Demirkubuz filmi ile de bağlantılı,Bay Perşembe.
Hayali Yerler Sözlüğü ile Yedinci Mühür aynı gün.
Alakasız gibi ama alakalı işte.


Hiç yorum yok: