23.09.2009

karmakarışıklaştıramadıklarımızdan mısınız???


 

Kalabalıkların arasına karışmak her zaman zor olmuştur benim için.Özellikle de geçtiğimiz bayram bunu daha iyi anladım...İnsanlardan kaçmaya çalıştıkça daha çok üstüme geldiler ve hatta yakalayıp sorguya çektiler. Sonra hüküm verdiler hatta benim adıma planlar bile yaptılar.Sanki hayat bu kadar basit,bu kadar nesnel,bu kadar tanımlanabilir ve planlanabilirmiş gibi hayatla yaşamla ilgili rahat ve kesin ifadeler kullandılar.Oysa ki ben hayatın böyle olmadığını çoktandır anlamışken...Ne zaman evlenmem gerektiğinden,iş bulmam gerektiğinden ve bissürü şeyleri sıraladılar...Umutsuz bi vakaydım onların gözünde...Tipik diyaloglar yaşadım çokça akıl verdiler.Kendilerinden geçmiş bi şekilde hayatın gerçeklerinden bahsederken gözlerimdeki kayıtsız bakışı bile farketmediler,onları dinlemediğimi dahi anlamadılar,anlayamazlardı da...
Zaten karışık ve hep karışık halimi daha da bi karıştırıp evlerinin yolunu tuttular!
ve mlk daha da bi karman ve çormandır artık...!





6 yorum:

mavi dedi ki...

kalabalığa karışmaktan, özellikle de arkadaşlarımın çoğu evlendikten sonra daha da bir kaçar oldum. "sen de evlen artık, bak yaşıtların çocuk sahibi oldu" -duyan da 40 oldum zanneder. 20 lerimi sürüyorum daha :D- diye başımın etini yerler de yerler... şanslıyım, cazgırlığım sayesinde bayram ziyaretlerini sadece anneannemlere gitmekle sınırlamayı başardım. geri kalanı, çok da tınnnddıı!!
çıngar çıkar acayip işe yarıo :D:D:D: iki damla timsah gözyaşısı döküosun, onnar gittikten sonra paşa gönlün ne isterse onu yapıosun :D

mavi dedi ki...

bu arada söylemeyi unuttum az önce. bu yazının başlığı çok güzel:D tebrikler!!

yineden dedi ki...

Küçükken büyüyünce ne olacaksın diye sorarlardı.
Şimdi ne olacaksın değil şunu ol diyorlar kocaman aklı başında insanlara.

Büyüdükçe aklımız başımızda mı acaba, Babam ve Oğlum'daki çocuğun söylediği gibi Büyüdükçe, hayallerimiz küçülüyor mu yoksa?

Aslında sabır lazım ya,
sabırla gelen ümid.

Bende kafa karıştırdıysam affola. :)

Mary Daisy Dinkle dedi ki...

Zahir ve mavi öncelikle sağol :)birden aklıma geldi başlık:)Zaten bu yazı da bi çığlık gibi bir anda yazıldı...Dediğin gibi birileri erken evlendi diye cezasını biz neden çekeriz anlamam.bi de hani demişsin ya çazgırlık yap diye onu yapamamıyorum işte hiç de yapamadım.:|

Yineden;
Öncelikle nickini çok sevdim :),sonralıkla kafa karıştırmadın tabiki...
Büyüdükçe küçülüyoruz galiba,özellikle de manen.Bi de Ben yaş ilerledikçe özgürleşirim sanmıştım özgürlük derken de hani kimse karışmasın,kimseye hesap vermiyim gibi büyük bi beklenti de değil en azından fikir özgürlüğü istemiştim :) ama öyle olmuyomuş...
ve çok haklısın Sabır...

Griffith dedi ki...

terazi misin yoksa?

Mary Daisy Dinkle dedi ki...

yoo oğlak burcuyum ama neden teraziye mi benziyorum yoksa :)