23.08.2009

Umut etmek iyi değildir(!)



"Red : Umut mu ? Sana bir şey söyliyeyim, dostum. Umut tehlikeli bir şeydir. Umut bir insanı delirtebilir..."demiş Red. Bence de öyle evet film Red'i haksız çıkarmış Andy bitmek bilmeyen umuduyla kurtulmuştu o hapishaneden ama hayat her zaman beni haklı çıkarıyo malesef sanırım bu yüzden herşeyin en kötüsünü düşünen bi karamsara dönüştüm."Hani beklenti yok hayal kırıklığı yok" diye bi söz var ya işte onun gibi,umut ettikçe hayal kırıklıkları çoğalıyo sanki...Belki de ben beceremiyorum umut etmeyi!ya da mutlu olmak için olmadık şeyler umuyo gerçekleşmesi zor beklentiler içine mi giriyorum bilmiyorum ki...Gerçi çok bişey de istemedim bu hayattan ama neyse...
Umut hep korktuğum bir kavram olacak benim için zira ne demiş Nietzsche "umut en büyük kötülüktür çünkü işkenceyi uzatır." İşte aynen öyle!


Sahi andy nasıl kaçabildi o hapishaneden ya?? 
Gidip uyusam iyi olcak !!

2 yorum:

seyyarat dedi ki...

Bir de böyle bir şey var:
'All men dream: but not equally. Those who dream by night in the dusty recesses of their minds wake in the day to find that it was vanity: but the dreamers of the day are dangerous men, for they may act their dreams with open eyes, to make it possible.' T.E. Lawrence

minerva dedi ki...

Nietzsche der ki; ümit kötüdür kötülüklerin en kötüsüdür çünkü işkenceyi uzatır...