20.08.2009

Margaretttt


Önce tanıştırmak gerek de mi? Bloğum Margaret,Margaret bloğum tanıştığınıza memnun oldunuz eminim...

Hayatımdan bişeyler yazarken Margaret'tan(
evet o bi ecnebi)bahsetmesem olmazdı.Lise yıllarından beri gördüğüm her boşluğa,utanarak söylüyorum ki sırama,defter kapakları&kitap aralarına çizip durduğum ecüş bücüş karakterlerin arasından sıyrılabilmiş her defasında aynı yüzü,aynı ifadeyi çizmeyi başarabildiğim(zaman içinde biraz kilo almış olabilir) benim hayal kahramanım(Margaretın arkadaşları da yok değil tabi hatta ailesi,çocukları hehe)...Kabul çok profesyonelce değil,çirkince de biraz, kilo problemi olduğunu da söylememe gerek yok sanırım ama yine de seviyorum Margaretı belki o beni sevmiyodur niye onu çizip durduğumu çözemiyodur ama olsun! Bu arada Margaret ismi nerden aklıma geldi onu da bilemiyorum neyse İyki varsın Margaret,iyki çizmişim seni:)

9 yorum:

seyyarat dedi ki...

Margaret sanki bir de işi varmış da çocuklarına bakmak için bırakmış gibi duruyor. :)

Mary Daisy Dinkle dedi ki...

hehe evet olabilir işi bıraktıktan sonra da zaman için de bu hale gelmiş :) kocasını ve veletleri çizdiğimde bu konuya tekrar değinelim :D

Adsız dedi ki...

her açışımda çalan bu güzel,mest eden piyano virtüöz ü margareta mı ait acaba? :)

Mary Daisy Dinkle dedi ki...

şöyle söyliyim biz margaret ile amelie filmini izledik filmi ve şarkılarını pek beğendik böylece yann tiersenle ve bu harika parçayla tanışmış olduk :) pek sever kendisi yann tierseni :D

Mary Daisy Dinkle dedi ki...

bu arada bu parçanın başka bir versiyonu daha var kii işte o insanı perişan edebilir... dur ben onu da bulayım :)

Adsız dedi ki...

hmmm ya daha önce neden söylemedin,yakın arkadaşımdır yann...hatta biz arkadaşlar arasında ona kolaylık olsun diye Osman deriz :D evet alakası yok bizde biliyoruz,ne var yani olamazmı?hıh...vazgeçtim tanıştırmıycam işte...
:)

Adsız dedi ki...

bideee şeyyyy...güzel olmuş bak yorum yazması çok daha kolay;insanın yazası geliyor.gerçekten bak...:)
bide fon müziğin değişmiş,bahsettiğin bumuydu merak ettimdeee?

Mary Daisy Dinkle dedi ki...

evet bahsettiğim... piyano bazen donuk gelir bana sanki böyle daha içli oluyo üflemeli çalgılar her zaman favorimdir bu arada tavsiyelerin için çok saol gerekli düzenlemeleri yaptım hemen :)

Yann yani Osmana selamlarımızı söyle madem tanıştırmıycan! seni severek dinleyen bi hayal kahramanıyla kapkaramsar bi kız selam söylüyo dersin :)

Adsız dedi ki...

olmaz söyleyemem :)karamsar diyemem...
bide ayıp olur canım o ne öyle selamları var falan;onların ülkede çok garip karşılanıyo böyle şeyler inan bana :D
ama şey diyebilirim,bazı şeylerden sıkılmış birazda yorgun çok şeker bi arkadaşım var,bir de onun hayat kahramanı...onlar için hadi iki tıngırdatta kaydedeyim :P :)