11.07.2018

Nerdeydim




Yeni ev ,yeni hayat,sorumluluklar derken. Alismam gereken bir dolu seye alismam gereken bir suru sey daha eklenince...Gecis zamanlari,degisim zamanlari allak bullak olan endiseli birinden bahsediyorum.Epey zor oldu. Eve,muhite alisamadim ki cok da farkli bir yer degil -rutinlerinden vazgecmeyen biri icin oda degistirmek bile zor olurken- tahmin edersiniz .Misafirmis gibi evin sahibi gelecekmis gibi bir misafirlik icinde yasamaya basladim.Odasindan misafirin yanina cikmak istemeyen bir yabani, misafir agirlayip misafirlige giden bir misafir... Sonra bir kusmak cikti,ne yesem bir kusmak.Sonra o geldi.erkenden, dogmasi gereken zamani beklemeden, erkenden. Sonra endiseli kuvez ve bip bip sesleriyle yogun bakim ve el yikama jelinin kokusu. Neyseki cok surmedi. Sonra canhiras bir kosma.muhabbet kusum husama bile baglanmis,onun bakimi icin ugrasmis biri kendi cocugu icin kendini unuturdu unuttu.Aslinda hep bir yetersizlik hissi...Yazacak cok sey vardi ama gelemedim.Kendimle burayi ihmal ettikce yazamadikca sayfayi bile acamaz oldum.Bakmayinca yokmuş gibi olur,yokolur gibi geldi.yok olmamis...Anne melegin hic vakti olmuyordu zaten.Bana demisti.Anne melek cocuk melege artik buyu ben ikinize birden bakamam demisti.Hak verdim cunku o kadar guclu degildi.Film izlemeyince kitap okumayinca ,cocuk bakimi ya da yemek tariflerinden mi bahsedecektim.Buralari anne melege teslim edemezdim.Şimdi biraz gardini dusurdu ya da bilmiyorum belki de dusurmemistir. ama beni hatirladigi kesin.ihmal ettigi obur cocugu.

Hiç yorum yok: