28.05.2012

gerçek kesik


fazla film izlediği iş arkadaşları tarafından duyulan kızın dramı:
 
-...her gün mü izliyosun yani,
+evet evet her gün izlemeye çalışıyorum
-nasıl yani her gün ama her gün mü izliyosun?
+evet!
-ben bütün dizileri izliyorum,dizilerden fırsat kalmıyo filme.o zaman hiç televizyon izleyemiyosundur ki sen.
+yo yani tam olarak öyle diyemem pazartesi ve cumartesi günleri kısmen.Leyla ile Mecnun ve Kafa Dengi'ni izlemeye vakit ayırabiliyorum.
-hımmm...Peki.şu filmi izlemişsindir.Geçenlerde izledim.Derinlikte Dehşet miydi neydi öyle bi şey izledin mi?
+yok izlemedim.
-hehe bak izlemediğin film varmış işte
+?!
-peki en sevdiğin film hangisi?
+şimdi öyle sorunca hemen bi şey diyemiyo insan.böyle listelerim katagorilerim var her listede ilk 3 ler ilk 5 ler.
Mesela defalarca izlesem bıkmayacağım filmler listesi.En hüzünlü filmler listesi.Bir kez daha izlemeye cesaret edemeyeceğim filmler.Sonra insanı perişan edenler,en muhteşem çekik gözlü filmler,hiç eskimeyenler vs.Ama Bir Zamanlar Anadolu da'yı baya çok sevmiştim.
-Dur not alıyım onu,izlerim
+ :) izle tabi

aradan bi kaç saat geçer...


-bak bak şu müzik hangi filmin müziğiydi bil bakalım sen bilirsin?
+... kem küm yok bilemedim tanıdık gibi ama:(
-gülüşmeler... maskeli beşlerin müziğiydi izlememişsin onu da galiba
+yok ben öyle filmleri pek sevmem de.
-( dalga geçer gibi ) aa tabi tabi sen öyle filmleri sevmezdin dimi.!

+ya sabır (içimden)

Hiç yorum yok: