19.04.2012


Talihsiz insan m'nin yaşı X-1 olsun.Yine aptal yaş muhabbetlerinin konuşulduğu bir ortam.(İşte yine başlıyoruz!) Karşısındaki şahıs m'nin yaşını sorar.Yanındaki işgüzar arkadaş sırıtarak m'den önce cevap verir.Tahmin bile edemezsin onun yaşını, kaç yaşında olabilir sence?
meraklı insan cevap verir x-8 ?
İşgüzar arkadaş bilemedin biraz daha çık der.
m bezgin gözlerle olan biteni takip ediyodur.
Meraklı arkadaş bir tahmin daha yapar:O zaman, x-5?
Hayır yine bilemedin der işgüzar arkadaş.
m kendini hilkat garibesi gibi hissederek ve insanları inandıramayacağından emin bir şekilde cevap verir,X-1 yaşındayım.Etrafta bi gümbürtü kopmaktadır.Kısa süreli bir şok bir kaos ortamı.Hep bir ağızdan konuşmalar.m'nin abla sandığı teyze görünümlü kadın şaşkınlık geçirir;sen benden büyükmüşsün!! m ortamdan hızlıca uzaklaşırken akıllarda tek soru,m nasıl olur da x-1 yaşında olabilir?

Yukarıda anlatılan olaya göre m hakkında aşağıdaki sonuçlardan hangilerine ulaşılabilinir?

I. m pigmedir,

II.m benjamin button'dır,

III.m yaşını büyük göstermeye çalışmaktadır,

IV. hiçbiri,

V. hepsi.

A) I ve II, B)yalnızca II, C) yalnızca IV, D) II ve III , E)yalnızca V

9 yorum:

Sade dedi ki...

-yalnız iki!
+cevaplarda yok.
-soru yanlış.
+...

Mary Daisy Dinkle dedi ki...

ops,yalnızca II'yi de şıklara ekliyorum o halde :)

Must. dedi ki...

Bana göre M "şanslı" biri. Seçeneklerde bu olmadığı için, gerçekçi yaklaşıp C'yi işaretliyorum.

Mary Daisy Dinkle dedi ki...

ufak bir ayrıntıyı unuttum ben,doğru cevabı m dahil kimse bilmiyo ki:) aramızda kalsın ama ben pigme olmasından şüpheleniyorum 8-)

Adsız dedi ki...

yine şanslısın demek istiyorum. ama bu yazıdan anladığım kadarıyle sanki sen yaşından ufak gösterdiğin için şikayetçisin ?
bu arada ben bir önceki yazıdaki adsız :-)

Mary Daisy Dinkle dedi ki...

hayır bilakis şikayetçi değilim çok çok memnunum bu durumdan.Göründüğüm yaşta olmaya karar verdim Ve hatta kendime bir yaş belirleyip önümüzdeki bi kaç sene orda konaklayacağım.:] ben sadece yaşımla ilgili insanların bu yaklaşımından şikayetçiyim kendimi anormal biri gibi hissediyorum onlar yüzünden.

bu arada adsız okuyucu kardeş kendine bir ad seçmelisin bence,böyle çok tedirgin edci görünüyosun.

max dedi ki...

bu m ;meşhur manasında değilde,mary manasında olmalı.
o zaman max olarak cevaplamak gerekirse
Seni affediyorum çünkü mükemmel değilsin.
p.s.yaş olgusunu kafaya takma.Bulduğun çözüm bir harika.Kesinlikle bunu yapmalısın.
Bana bak mesela ağzım çok zor gülümser ancak bu kafamda gülümsemediğim anlamına gelmez.

max dedi ki...

p.p.s. kendime bir ad seçmedim.

Mary Daisy Dinkle dedi ki...

teşekkür ederim max,adsız ya da her kimsen.