16.03.2012

"saçmalama" dedi albay


Durum şu ki Albayım,ne ben nerden mi çıktım?
Şey aslında beni Hikmet abi gönderdi sana,benim de başetmek zorunda olduğum bir takım melekler varlar da.
Benim içimde ve bana karşı savaş açmış durumdalar.En az Hikmet kadar zor durumdayım albayım,sen yardım edermişsin.
Aslında bir Margaret vardı.Nasıl anlatayım sana dul Nurhayat teyze gibi bi kadın bu Margaret.Senden iyi olmasın iyi dinleyicidir.
Ne zamandır ortalıklarda yok ama.Arada sırada resmini çizdirdi.
Çirkinliğine çirkinlik katmamı isterdi.Kendisiyle barışıktır benim gibi değildir o,kızmazdı.
Sanırım benden sıkıldı.Abuk saçma sapan sorunlarımdan sıkıldı ve çekip gitti.
Belki de ailevi sorunları vardır bilmiyorum.Evet yalnız değil o bir ailesi de var.
Neyse ne diyodum bir takım melekler.
Aslında epey bir süre sadece bir melek vardı.Çocuk melek,büyümek istemeyen melek,hayal dünyasında yaşayan melek.
Salak ve ağlak melek.Bütün hepsi o'ydu.Ne oldu nasıl oldu anlayamadığım bir sırada bir ikincisi türedi.Dayanamadı o'na ve onu yok etmek istedi.
Birinciyi öldürdü,yani öldürdüğünü sandı ve iktidara geçti.Güçlü olmak değişebilmek için kendiyle savaşmış,inatlaşmış ve başarmıştı.
Daha normal insan olma yolunda.Diğer insanlar gibi hayatın gerçeklerinin farkında ve onlara razı.İş güç derdinde,insanlar ne düşünür derdinde.
Çok sıkıcı.!!
Büyüdüğünü de sanmıştı,hesaba katmadığı başka bir varis üçüncü melek çıkana kadar.
üçüncü melek öldüğü sanılan birinci melek'le birleşip ihtilal gerçekleştirdi.
Şimdi eskisinden de fazla ölme meraklısı,gerçek dışı bir yaşam kurmuştu.
Bu salak gerçek hayat ona göre değildi.Çok acı vardı etrafta dünya yaşamaya değer değildi.
Bir takım gerçeküstü hayalleri ve planları vardı.Bunları gerçekleştirmeye uğraşıp ,gerçekleştiremeden gitmeliydi ölmeliydi.
İş ve güç umrunda değildi.Parası yoktu,olmasındı.
Sonra bu gidişe dur dediler.
İkinci melek ve diğer insanlar, ellerinden geleni yapıp bu yeni koalisyonu devirmek istediler.
Bir iç karışıklık ,bir kaos ortamı.Çetin bir savaş.
Hepsi birbirini suçladı.Birbirlerine ne işkenceler.Hiçbiri de ölmeyi beceremedi.
Şartlar yeni bir meleğin ortaya çıkmasını gerektirdi.Bir dördüncü melek.
Ama bu dördüncü melek çok zor durumda albayım.Nasıl olup da bir orta yol bulmalıdır bildiği yok.
Hepsini öldürmek ya da bir kısmını yaşatmak zorunda.
Kelimeler albayım,kelimeler evet.Cam kırıkları bir de beynim de.Dinliyorum...

Hiç yorum yok: