28.04.2011


Nasıl mıyım?
iyiyim bence yani biliyosun işte evdeyim artık ve evde hayat çoğu zaman güzeldir.
Ancak ne derler bilirsin;"rutin hayat bu en büyük girdap,dikkat et sempatik başlar." aynen öyledir.
Dikkat etmezsen eğer ,kendini acayip bi döngünün içinde akşama kadar uyur ya da kadın programları izler halde bulabilirsin.
Dedim ya dikkat etmelisin.Benden sana tavsiye ne kadar geç yatarsan yat öğleden önce uyanmaya çalış.
Mesela ben bu kurala genellikle uyarım.hayır hayır bunda yanı başımda bangır bangır çalan televizyonun payı yoktur.tamam! ya da vardır :) neyse.
ama eğer benim koşullarım gibi salonda uyumak zorundaysan,müge anlı denen şu kadının programından önce uyanmalısın.yoksa cinayetlerle ilgili kabuslar görebilirsin :s
Sonra evde sabah programlarını izleme eğilimi varsa mümkün olduğunca bu programları küçümsemelisin.Örneğin "aaa bunu mu izliyosun?",
"iykk bu program da izlenir mi?",
" aaa inanamıyorum anne sende mi bunları izliyosun?hiç beklemezdim."
 gibi türlü küçümseme sözcüklerini kullanmalısın.böylece aile fertlerini yıldırabilirsin.
Bu yöntem işe yaramazsa Planet çocuk süper bi çözümdür bak.öğlene doğru süper çizgi filmler başlar.aptalca programlar izlemek zorunda kalmak yerine taş devrini ve hatta Laff-A-Lympics olimpiyatlarını izleyebilir güne süper başlayabilirsin.

İlerleyen saatlerde türlü evlendirme programları,yemek programları,kayıp bulma programları v.s.karşılaşabilirsin.bu saatlerde yapılacak en güzel şey kitap okumaktır.ya da yapılması gereken temizlik,ve benzeri işler varsa -ki mutlaka vardır- :/ bu saatlere denk getirebilirsin.böylece bu programlara maruz kalmadan üstelik bi angaryadan da kurtulmuş olursun.Dışarı çıkmak iyi fikirdir ama ben nedense pek çıkmıyorum .sadece kitaplarımı okuyup bitirdiğimde yenilerini almak için kitapçıya gidiyorum.Tabi sen ikindi yürüüşlerine çıkabilirsin mesela.gelgelelim akşama.akşamı atlatmak daha kolaydır.Ben izlemek istediğim filmleri liste yapıyorum ve bi gün önceden de belirliyorum.bilgisayarımın başına sığınıp film izliyorum.Tabi yanında pc için kuyruk oluşturan ev ahalisi sana biraz gıcık kapabilirler,sinir olabilirler bu konuda dikkatli olmalısın.

Böylesi bi yaşam tarzı işsiz günlerinde paranı idareli harcamana da yardımcı olur.Evle başetmek yerine,sıkılıp hergün dışarı çıkmak iş sonrası elinde kalan son paralarını bi çırpıda harcamana neden olur ki bu aileye yeniden mali açıdan bağımlı olmak anlamına gelir ve yeniden iş bulmak zorunda kalabilirsin :))
şimdiden bunu istemeyiz öyle değil mi? hehe O.o
şimdilik aklıma gelenler bunlar.Yeni taktikler buldukça paylaşırım seninle :)
demin de söylemiştim sana,sen de yap güzel oluyor = )

8 yorum:

eshquia dedi ki...

İstifa dilekçemi çöpe attım (:

mlk dedi ki...

hehehe(:
@esh çok güldüm yorumuna (:

şimdilik bana güzel geliyo ve fakat bu süreç çok uzun sürerse böyle, sanırım yeniden iş bulmam gerekicek O.o (:

kartalizma_okan dedi ki...

sağda çalan müziğinizin adı nedir acaba, çok hoşuma gitti de.

mlk dedi ki...

(: evet harika,büyüleyici hatta.
L'Ham De Foc - Història curta d'un vent

kartalizma_okan dedi ki...

kesinlikle. Büyüleyici. Müziği dinlerkenki halimi anlatayım, ilk bastım neymiş acaba diye, gece ses kesik dinliyorum bi sesler yükselmeye başladı resmen "ruhumu kavradı" tabirini yaşadım aç sesi aç aç bişeyler oluyor orada diyerek sesi açtım ve harika geldi. Tekrar dinliyorum.

mlk dedi ki...

:) bi kaç gündür müptelası oldum ben de ve dinleyen herkeste de benzer etkiler bırakıyo. gerçekten büyüleyici...

zakkum dedi ki...

bu taktiklerle biz şampiyon oluruz mlk başgan huha :D
tamam tamam yapmıycam böyle.söz.
birdeeee çok süper durmuşum blogunda poz verirken ^.^
teşekkür ederim :)

mlk dedi ki...

mlk başgan sevdim bunu ^.^
hey unuttuğum çok önemli bi noktayı hatırlattın doktor ,senin gibi iyi insanların varlığı da hayatı çekilir kılar bak.Seni eklemeyi unutmuşum :))
he bi de arada basket oynamaya gitmeliyiz bak bu da çok iyi gelebilir.küçükken çok oynardım ben hayali potam vardı mahalle evlerinin duvarlarında :) ama yine de güdük kaldım niyeyse :/ (:

evet bence de çok güzel durdun orda öyle ve ben teşekkür ederim sana :) bknz. cümle düşüklüğü :P