15.07.2010

Sonunda bulabildim! Günlerdir kafayı yemek üzereydim. Lili gibi çook küçükken izlediğim ve hayal meyal hatırladığım bi film vardı ancak filmin adı,tarihi ya da oyuncuları hakkında hiçbişey hatırlayamadığım için bulmam epey zor oldu.Hatta bi ara umudumu kesmiştim.Anlattığım çoğu kimse de filmi hatırlayamayınca cidden uydurduğumu düşünmeye başlamıştım :)

Evett filmimizin adı Little Princess (1939) küçük yıldız Shirley Temple başrolde adını hatırlayamasam da bu sevimli suratı hiç unutmamıştım ve mimiklerini :)Babasının savaşa katılmasıyla Sara'nın değişen hayatı,lüle saçlı bebeği ,zengin mutlu bi çocukken hizmetçilik yapmak zorunda kalması,tavan arasındaki odası,çatılara açılan büyük penceresi aklımda kalanlar....
Sonra bu filmi ararken başka hayali filmlerimi de hatırladım.Bi tanesini daha buldum ve yine Shirley Temple!


The Blue Bird(1940);Bu sefer de fakir iki küçük kardeş peri Berlyune tarafından geçmişe ve geleceğe gider ve mavi kuşu ararlar...
Şimdi rahat bi uyku uyuyabilirim :)

3 yorum:

veciî dedi ki...

çocukluğumun unutamadığım filmi indiana jones benim.ya o böcek dolu 2x2 mt lik küp bi tünelden geçiyodu koyun gözü çorbası falan içiyodu hiç unutmuyom ya :/ sanırım tek korkum da bu çocukluktan kalma olan :(

Mary Daisy Dinkle dedi ki...

http://golgeden.blogspot.com/2009/12/indiana-jones-and-temple-of-doom.html

o da var!üstelik daha da iğrençi tatlı niyetine maymun beyni yemişlerdi.Dur sen o yemek bölümünün vidyosunu da ekleyeyim yazıya :)bi de o filmi ne zaman izlesem cehennem aklıma gelir ürperirim.

Adsız dedi ki...

hehe aynen bu film :D çok iğrenç ama ya hangi akla hizmet,kime erkeklik yaparaktan izledimse küçükken :D