15.06.2010

şimdi süper kahraman olmak vardı




Görünmez olsam da yeterdi aslında...

israilin mavi marmara saldırısından sonra da düşünmüştüm bunu önceleri de düşünmüyo değildim her şehit haberinden sonra da;  ah be bi süper kahraman olcaktım ki mahvederdim bunları diyip görünmez olup yapacaklarımı düşünür saçma salak düşüncelere dalardım... gerçi herşey çizgi filmlerdeki gibi kolay olmazdı tabi yani "israili ortadan kaldıracak kırmızı düğme" olmazdı görünmez olup gidip basıp da yok edeyim ama yine de bişiler yapabilirdim diye düşünüyorum...İnsanın elinden bişey gelmeyince böyle abuk abuk düşüncelere dalması da normal oluyo  neyse.

Süper kahramanlar demişken... aklıma hep ilk örümcek adam geldi&gelir neden süperman ya da batman değil de örümcek adam bilmiyorum ama bana daha sevimli gelir her zaman.yo yo filmiyle tobiyle falan alakası yok miniminicikken bile severdim keratayı.Batman bana hep sıkıcı,ukala gelmiştir ve hatta batmanın düşmanları ondan her zaman daha güçlü ve daha sevimlidirler.zengin bi züppe olması da gıcığıma gitmiştir.

neyse neyse öylesine bi uğrayım dedim.Bu görünmezlik meselesi de yine neden aklıma düştüyse hımm tamam ya görünmez olup kpss sorularını ele geçirmek falan ee anayasa çalışırken böyle hayaller kuruluyo ister istemez :)

Hiç yorum yok: