11.02.2009

Viva la vida!



51.Grammy ödülleri dağıtılmış ve ve "Viva la vida" yılın en iyi şarkısı seçilmiş.Bi grup bu kadar muhteşem olursa şarkılarından birinin seçilmesi de kaçınılmaz oluyo.

"Viva la Vida", yaşasın hayat gibi bi anlamı var sanırım pek benim hayata bakış açım böyle olmasa da seviyorum bu şarkıyı eee coldplay yapar da sevilmez mi :)
e bi de Chris Martin var tabiki ve O'nun buğulu, insanı alıp götüren sesi...
canlı performansını izlemek nasip olur mu acep belki, belki de :)


Aslında piyanoyu pek sevmezdim ben böyle soğuk gelirdi ama coldplay de hiç de öyle gelmiyo.
Benim favori parçam clocks, yo yoksa In my place mi ya da trouble, the scientisti de unutmamak gerek neyse neyse çoğu şarkısını çokça seviyorum.Hatta belki sayfa fonuna birini seçmeliyim. Bi düşüneyim bunu.
vel hasılı kelam grubumuza başarılar dileyelim ve chris martin hiç susmasın mümkünse...

Hiç yorum yok: